İkiye On Kala – Kafamda Kentsel Dönüşümler Sözleri Dinle

Sallanıyo bu dünya tutunmuş deli saçlarında.

Bi yol bulsam yeniden başlasam vücudunda.

Ben ben gibi değilim kayboldum rüzgarlarında.

Aklım dursun herkes bi sussun bi dakka..

Kafamda kentsel döüşümler

içimde bi yerde bi gülüşünden sana deliyim ama gizledim her gidişinden gidişinden

Seni gördüm oysa yeni sönmüştüm yağmurlarında.

Kendimi bıraktım elime bi baktım yaşıyorum hala.

Dedi; her şey satılıyo herkes alışıyo aşk var mı hala, sana bana acımıyo hepimizi hacılıyo pavyon bu dünya


İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu